Autor |
Wiadomość |
reza66563
Administrator
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłodawa
|
|
Archlord |
|
Archlord
| |
Producent: NHN Games
Waga: 1.41 GB
Wymagania: Pentium/Athlon 1.5ghz, 512mb RAM, GeForce FX5200 lub Radeon 9600 SE Series, DirectX 9.0c
Strona gry: [link widoczny dla zalogowanych]
|
Opis gry:
| | Kolejny, po RF Online, przedstawiciel gatunku MMOcRPG z azjatyckim rodowodem, którego wydaniem na rynku europejskim i amerykańskim zainteresowała się firma Codemasters. Akcja tego tytułu osadzona została w świecie fantasy nazwanym Chantra, a za jej przedstawienie odpowiada nowoczesny trójwymiarowy engine graficzny. Uniwersum Chantra jest niezwykle zróżnicowane pod względem wyglądu i krajobrazu. Występują w nim lokacje wizualnie nawiązujące do każdego z pięciu elementarnych żywiołów z jakich stworzono ten świat, tj. ognia, ziemi, wody, powietrza oraz ducha. Dodatkowo podzielony jest on pomiędzy strefy wpływów trzech głównych nacji: Ludzi, Księżycowych Elfów oraz Orków, co nie pozostaje bez wpływu na jego wygląd. Wszystkie wyżej wymienione rasy są grywalne i każdy z użytkowników na początku zabawy musi wybrać, do której z nich ma przynależeć jego bohater. Ponadto, w obrębie poszczególnych nacji, otrzymuje do wyboru osiem unikatowych klas postaci, z własnymi indywidualnymi cechami i własnościami.
Nie jest dla nikogo tajemnicą, że głównym celem rozgrywki w każdą grę z gatunku MMO jest ciągłe rozwijanie swojego bohatera, poznawanie przygotowanego przez autorów świata i wykonywanie questów, jak również dynamiczna walka PvP z postaciami kierowanymi przez żywych ludzi. Nie inaczej jest i w ArchLord, aczkolwiek twórcy posunęli się o krok dalej umożliwiając graczom wywalczenie sobie tytułu lorda świata, który posiada nieograniczoną władzę i liczne niezwykłe moce z nią związane. Pełni on tą funkcję przez okres jednego miesiąca, po czym kolejny gracz, który okaże się lepszy od innych przejmuje „pałeczkę”.
Autorzy zadbali o to, aby w świecie Chantra można było znaleźć lub zdobyć setki różnego rodzaju przedmiotów, które podniosą własności prowadzonego bohatera, w tym oczywiście broni i zbroi, jak również o to, aby można je było stopniowo ulepszać. To jednak nie wszystko, ponieważ w ArchLord można wejść w posiadanie magicznych kamieni. Dzięki połączeniu ich z posiadanym ekwipunkiem oraz wykorzystaniu ich unikalnych cech, nasz awatar będzie dysponował jeszcze większą siłą i mocą. System walki nie należy do słabych elementów gry. Jest dość rozbudowany i pozwala na łączenie kilku prostych ruchów w ciosy specjalne. Potyczkom towarzyszą, rzecz jasna, efektowne rozbłyski i efekty graficzne.
Świat gry podlega stałym zmianom związanym nie tylko z cyklem dobowym (dzień i noc), ale i z dynamicznie zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi. Wrażenia audiowizualne dopełnia jeszcze oryginalna ścieżka dźwiękowa nagrana przy współudziale Londyńskiej Orkiestry Symfonicznej. |
Przykładowe screeny z gry:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez reza66563 dnia Wto 1:10, 20 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 1:05, 20 Maj 2008 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|