Autor |
Wiadomość |
reza66563
Administrator
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłodawa
|
|
Sword of the New World |
|
Sword of the New World
| |
Producent: IMC Games
Waga: 3.6 GB
Wymagania: Pentium/Athlon 2 gHz, 512mb RAM, GeForce FX5600 lub Radeon 9600 SE Series 64mb
Strona gry: [link widoczny dla zalogowanych] |
Opis gry:
| | Sword of the New World: Granado Espada to kolejny przedstawiciel coraz popularniejszego gatunku MMOG. Twórcą tytułu jest Hakkyu Kim, człowiek odpowiedzialny za powstanie Ragnarok Online. Gra wprowadza absolutną nowość – Multiple Character Control System – umożliwiający stworzenie, prowadzenie i levelowanie kilku swoich postaci jednocześnie.
Rzecz dzieje się w Ameryce, dopiero co skolonizowanej przez przybyszów z Europy. Gracz może kontrolować od jednej do trzech postaci w każdej chwili, a każda z nich ma indywidualny charakter, upodobania, zdolności i ulubiony ekwipunek. Te wszystkie elementy trzeba brać pod uwagę przy kompletowaniu skutecznej drużyny. Twórcy gry przygotowali szeroki zestaw klas postaci, które możemy wybrać i rozwijać, co więcej, nie obowiązuje limit poziomów. Prowadząc do akcji swoją ekipę możemy zdecydować się na dwie opcje: przełączać się kolejno pomiędzy postaciami tak, by wykonać zamierzone czynności, albo też stale prowadzić tylko jednego bohatera, resztę grupy pozostawiając sztucznej inteligencji.
Bardzo ciekawym pomysłem jest możliwość stworzenia tzw. rodziny. W Sword of the New World postaci prowadzonych przez nas bohaterów mogą być połączone więzami krwi i posiadać jedno nazwisko. Wykonując questy i wygrywając pojedynki, pracujemy na prestiż i sławę konkretnej familii (w podobny sposób rozwijały się wielkie majątki plantatorów w Ameryce, albo też rodziny mafijne). W obliczu szczególnie trudnego wyzwania (na przykład eksploracja niebezpiecznych i rozległych lochów, albo też konieczność pokonania bardzo trudnego bossa), możemy łączyć swe siły z innymi rodzinami. Mnogość zadań, wymagających posiadania bardzo zróżnicowanych i niejednokrotnie specjalistycznych umiejętności, wymaga od nas przyłączania (najczęściej wynajmowania) bohaterów niezależnych (popularne NPC-ty). Nawet najwszechstronniej wyszkolona drużyna nie poradzi sobie w każdej sytuacji, tym bardziej, że niektóre zdolności dostępne są tylko bohaterom niezależnym. Takie poboczne postaci możemy wymieniać dowolnie często, w zależności od potrzeby. W tym akurat nie ma nic dziwnego, ale za to w Sword of the New World pojawia się unikalna opcja – gracze mogą wymieniać się między sobą także tymi „głównymi”, stworzonymi postaciami bohaterów.
W kwestii rozwiązań graficznych i muzycznych mamy do czynienia z elementami właściwymi dla epoki baroku. Świat gry jest bajecznie kolorowy, olbrzymią wagę przywiązuje się do detali. Wszystkie elementy (szczególnie stroje i pancerze) wykonane są z wielką dbałością o szczegóły. Całość dopełniona jest majestatyczną i nastrojową muzyką barokową. |
Przykładowe screeny z gry:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:43, 22 Maj 2008 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|